E-shop Marketing

Autor: MSteve <info(at)webinfo.sk>, Téma: E-Marketing, Vydané dňa: 01. 01. 2011

Vážený užívateľ a majiteľ shop stránkok elektronického shop systému ponúkajúcej svoje produkty pre potencionálnych zákazníkov dovoľte aby sme vám predstavili novinky a svoje služby, pomocou ktorých sa môžete zviditeľniť a dostať bližšie k svojim zákazníkom.
Ponúkame umiestnenie vašej firmy vo virtuálnych nákupných obchodných centrách , prostredníctvom webovej stránky , ktorá je obdobou veľkého nákupného centra a vaša predajňa v ňom môže byt zakomponovaná ako obchod prostredníctvom ponukového listu, cenníka, katalógu a reklamy.



Zákazník hľadajúci najlepšiu ponuku a cenu sa môže v pohodlí domova poprechádzať po virtuálnom obchodnom centre, kde sa nachádza množstvo obchodov produktov, medzi nimi aj váš obchod a produkty ktoré ponúkate na stránkach.
Prostredníctvom našich služieb bude váš produkt predstavený zákazníkovi na stránke tak ako keby bol v normálnom obchodnom centre kde sa nachádzajú obchody s rôznymi ponukami produktov.
Zákazník virtuálne navštívi veľké obchodné centrum kde si vyberá s ponuky produktov ak vaša prevádzka obchod ponúka produkt o ktorý ma zákazník záujem je okamžité presmerovaný na vašu stránku s ponukou produktov a vyberá si z vašej ponuky tovar ktorý sa mu páči, a objednáva si ho prostredníctvom internetu.
Takto vás navštívia aj potencionálny zákazníci zo vzdialených oblasti a môžu sa zoznámiť s vašimi produktmi a cenami bez toho aby museli cestovať za vašimi službami.
Vaše produkty sú dostupne neobmedzene aj počas doby keď je vaša kamenná prevádzka zatvorená.
Virtuálne Obchodné centrá sú otvorene 24 hodín denne, 7 dni v týždni a 365 dni do roka a blízko každému zákazníkovi.
Ako to cele funguje
Návštevníci ktorý majú v dnešnej dobe záujem o produkty, už nie sú ochotný chodiť do malých obchodov ale vždy sa pokúšajú navštíviť veľké obchodné centrum nakoľko majú možnosť výberu z veľkej ponuky a niekedy kúpia aj to o čo vôbec nemali v danom okamžiku záujem, ale zaujala ich cena daného produktu , alebo samotný produkt. No, ale prenájom
priestoru vo veľkých obchodných centrách stojí nemalé finančné zaťaženie firmy, ktorá sa pokúša preraziť na dnešnom trhu, okrem toho treba mat vybavenú predajňu s produktmi ako aj zamestnancami predavačky predavačmi čo tiež stoji firmu financie. Na koniec ešte všetky obchodné centra majú svoje otváracie hodiny od do , čo väčšinou býva od rana do večera.
Takže ak to zhrnieme sú to dosť veľké výdavky ktoré si nie každá firma môže dovoliť ak chce preraziť v dnešnom obchode. Preto Vám ponúkame možnosť ako sa zviditeľniť a hlavne zviditeľniť Váš internetový obchod pomocou virtuálnych obchodných centier ktoré majú veľkú návštevnosť ako aj potencionalných zákazníkov ktorý si prezerajú rôzne ponuky od
rôznych predajcov a medzi nimi sa môže nachádzať aj Váš obchod s vašimi produktmi.
Zákazník, ktorý príde do virtuálneho obchodného centra nájde produkt, ktorý je z vašej ponuky a má záujem o jeho nákup, je automaticky je nasmerovaný do vášho obchodu www stránky kde môže zakúpiť produkt z vašej ponuky. Preto aj Váš obchod môže byť konkurencie schopný a môžete získať potencionálnych klientov a nemusíte investovať stotisíce na rozbehnutie vašej obchodnej aktivity ktorá by vám priviedla zákazníkov priamo do vašej internetovej stránky obchodu.